Na jednom setkání mladých lidí se jeden z nich rozhodl, že nabídne ostatním zdroj poučení vskutku nevídaný. Ve skupince lidí byl totiž přítomen i od narození slepý mladík, a dotyčný muž se rozhodl, že všem zaváže oči šátkem a až jim číšník donese objednaný pokrm k obědu, každý se bude muset najíst zcela naslepo. Každý si zde rázem uvědomil, jaké to je se naráz octnout bez zraku, a tím pádem si lépe vážil toho, že může obědvat ze svého talíře velmi pohodlně, aniž by mu nabíraná sousta padala z vidličky a marně je nabíral na prázdné polovině talíře.
V podobném duchu se to může odvíjet u vás doma, když se vám zanese odpad na toaletě a vy jste rázem v bezradné situaci. Komfortní byt, s luxusním nábytkem a s moderní elektronikou vás naráz přestane zajímat a první, co chcete vyřešit, je zprůchodnění odpadu na záchodě, abyste si mohli prostě jen dojít „na velkou potřebu“.
V tuto chvíli si také dobře uvědomíte, jak důležité je mít při ruce kontakt na instalatéry. Vyplatí se totiž poznamenat si telefonní číslo na havarijní servis již ve chvíli, kdy je relativní klid a nic se neděje, abyste pak nemuseli ve spěchu a ve stresu zmateně pobíhat po bytě s mobilem v ruce a vyhledávat na Internetu nejbližší instalatérské provozovny.
Instalatéři mají v rámci havarijního servisu na starosti nejen záchody a domovní kanalizaci, ale i úniky vody, havárie ústředního topení či podlahového vytápění, a také havárie plynových zařízení a rozvodů. Jinými slovy instalatér – to je specialista na vodu, topení a plyn. Důležité je také poznamenat, že havarijní servis je dostupný na telefonu nonstop. Bez ohledu na den v týdnu, svátek či víkend, a také v jakoukoli hodinu. Takže pokud se vám ucpe záchod v neděli ve 23 hodin večer a jste si jistí, že to nepočká do rána, klidně přivolejte instalatéry i o půlnoci.